Börjes barnbarn

föralltid

Bokensdag mm.

Fasen vad dåligt med bloggande det har blivit. Måste bli bättre. Kul att ha senare juu..

Mycket av allting nu.

Mycket plugg. Kämpar på i sv/ma kursen. Det är roligt och intressant, men motivationen eller ska man säga orken(?) börjar dala. Ja, det är sant. Även jag kan bli skoltrött.

Mycket badhus. Har mina två grupper som vanligt, men nu börjar det närma sig Luciadoppet. Jag är ansvarig för luciatåget i år, och det börjar bli dags att styra upp det. Träna träna träna.

Mycket dans. Måndag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Men det är såå roligt! Det vankas Funky show snart. Så det innebär mer dans inför det. Möte imorgon. Har fått strul med lokal till showen. Illa!

Idag var det Bokensdag. Simföreningen ställde upp i år igen och hade hand om garderoben. Det var svårt att få till simmare och föräldrare till tiderna. Jag greppade sista platsen igår. Så det blev 16.30-19. Både vakta böcker och stå i garderoben.

Woohoo föresten. Jag lyckades boka tid till frissan igår! Jag har tänkt göra det i flera veckor nu. Men nu så =) Tisdag nästa vecka ska jag bli snygg =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: