Börjes barnbarn

föralltid

Let´s Dance



Äntligen Let´s Dance fungera på tv4play. Fungerade inte alls igår. Så jag måste få kladda ner mina åsikter om deltagarnas insatser.

Frank - Haha, nervös eller? Det syntes att han satsade iaf. Kan bli bra.
Alexandra - Hon var lite för mycket överallt. Inte kontroll riktigt. Men bra engagemang.
Jessica - Elegant.
Figge - Bra. Underhållande.
Anders - Haha ja, jag vet inte..
Hannah - Lite tamt, skuttigt och lite för mycket fjanteri.
Alexander - Fint, gulligt, bra.
Tina - Haha heja Tina! Underhållande.
Denise - Rädd för allt? Jorå, jag tror hon var rädd för både dansen, partnern, kameran och golvet. Slappnar hon av, så kan det bli bra tror jag.
Andreas - Helt okej, men efter hans svar till Tony, så m å s t e han stanna kvar!
Helena - Det var fint. Kändes lite skolbal.
Björn - Jorå, det var elegant.

Höll med juryn till fullo i deras bedömning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: