Börjes barnbarn

föralltid

Gårdagen

Började dagen med en morgonpromenad. Cyklade sen till stan där jag mötte uppe lillebror. Vi gick till biblan och bläddrade lite i tidningar och faktaböcker. Jag lånade hem en bok. Mumsade glass sen när mamma och andra lillebror anslöt. De tog bussen hem och jag cyklade hem. Hemma blev det chill. Framåt kvällen förberedde jag inför styrelsemötet som jag sen åkte iväg på. Roligt och givande. Min nya ansvarsuppgift är perfekt. Passar mig toppenbra. Känner att det fläktar lite förändringsvindar (skönt i den här äckliga värmen!)

Får se hur torsdagen kommer se ut...
Har gått en promenad. Håller på och fixar frukost. Ska skissa lite och skicka mail om styrelsen. Kanske ut i solen och läsa lite. Träning ikväll. Iallafall cykel. Får se om jag kör pump innan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: