Börjes barnbarn

föralltid

Numera pingisproffs

Ehm jo.. Det kommer bli en del snack om vad jag får vara med om som vikarie. Idag fick jag vara med och hjälpa till i andra 3:an. Inledde med bild/svenska lektion. Barnen fick göra julkalender och "monster". Sen blev det biblioteket i två omgångar. Bibliotikarien var på plats och hade lite genomgång med barnen innan de fick långa böcker. Lunch följt av rastvärd i en timme. Lite rast innan fritids. På fritids blev det lite pingis idag också. Promenerade hem. Tänkte slänga ihop lite lax i ugn, men när jag satte rumpan i soffan i någon sekund så insåg jag att en powernap var det enda vettiga att göra. Så jag slöt ögonen en lite stund, bytte om och drog till dansen. Åter hemma igen och nu står laxen i ugnen och jag kollar lite play.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: