Börjes barnbarn

föralltid

Dansat

Äntligen så var dansen igång igen =D Testade Nike-skorna idag och de satt som en smäck på foten. Så mjuka så de knappt känns. Idag var det showdans och hon gick ut stenhårt med oss med plankan-extrem. Jag som knappt kan göra plankan på tå. Men några fixade jag allt =) Är det dags att komma i form nu??

På förmiddagen fick jag gosa med bebis. Hälsade på mitt ena brorsbarn, Theo. Han är ju så söt så jag kunde ha suttit i timmar och bara titta på honom. Måste ta mig in till Örebro och hälsa på Viggo också.

Efter bebisbesök så hade jag tänkt jobba lite. Notera: hade tänkt. Servern funkade inte. IGEN. Min vanliga tur när det gäller badhusjobbet.

Imorgon börjar jag nya jobbet på SFI/komvux. Har dock inte bestämt mig om jag ska åka dit jätte tidigt eller lite tidigt.

Sova måste jag göra nu i vilket fall som helst. Få in den där rutinen att lägga sig tidigt och vakna tidigt.

Godnatt då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: