Börjes barnbarn

föralltid

Jobb!

Inte nog med att jag fick sms om att hoppa in som vikarie... I torsdags fick jag ett samtal från SFI i Karlskoga. De frågade om jag var intresserad av en 60% tjänst i en blandad SFI-grund grupp fram till årsskiftet. Min spontana tanke var - JA. Men jag ville självklart sortera mina tankar och ringde insatsstyrkan - mamma, syrran och Simon. Någon timme senare ringde jag tillbaka och tackade ja =)

Dagen efter blev det möte med min nya chef för att få höra mer om tjänsten och löneförhandla(!) Hör på den liksom. Löneförhandla? Aldrig gjort i hela mitt liv. Nervöst som fan, men resultatet blev mycket trevligt =)

Nu sitter jag och försöker på tag på min nya kollega som ska vara ansvarig för gruppen. Går ju sådär just nu, men har precis fått ett annat nummer som jag ska prova på. Hoppas på svar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: