Börjes barnbarn

föralltid

Hedrad

Av någon märklig anledning har jag till och från gått runt och trott att det är onsdag. Imorse började jag tänka igenom dagens lektioner. Som är imorgon. Eftersom det är tisdag idag. Inte onsdag. Tisdag är planeringsdag. Bra så. Jag kommer till jobbet och börjar jobba. Allt frid och fröjd. Sen när klockan var runt 10-11 fick jag helt plötsligt panik och fick för mig att jag missat lektionen som började vid 9. Men nej. Det är fortfarande tisdag. Inga lektioner.
 
I övrigt bra flyt på jobbet idag. APT som avslut på denna jobbdag. Efter APT:n kom Göran från lärcentrum fram till mig och pratade lite. Han frågade lite om vad jag ska göra sen när min tjänst på komvux är slut och om jag ska vara tillgänlig på bemannningen. Jo, det har jag ju tänkt. Sen frågade han om jag kanske kunna tänka mig att hoppas in som tentavakt lite då och då. Ja, men absolut det kan jag nog göra. Och så säger han nått i stil med "man vill ju inte ha vem som helst". Känner mig hedrad =D
 
Hemåt och käka lite god lax som älskling fixat. Nu kollar jag på början av Så mycket bättre. Hinner inte allt nu eftersom jag strax ska med bussen ner till badhuset. Sista träningen med min sprintgrupp. Som jag förövrigt måste komma på något bättre namn på. De fick ställa in ett pass tidigare, så jag la på en extra tisdag istället. Och det gör ju absolut ingenting eftersom vi är i djupa då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: