Börjes barnbarn

föralltid

Luciadoppet

Efter namngivningen åkte jag direkt till badhuset och tittade på Luciadoppets andra föreställning.
 
Konferencier Hans
 
Inleds tradtionsenligt med luciatåget
 
Sång och musik från "J&J the simple souls"
 
Simuppvisning i form av en lagkapp med starter, tävlingsledare, funktionärer, scoreboard och i år hade vi även cheerleaders
 
Panflöjt och en Elvis-cover från Kent Lundberg
 
Vattenbaletten på väg i bassängen med sina ljusstavar
 
Fillem - Filippa och Emma som buktalar (tyvärr fick jag inte se dem igår för att det var ngt strul med deras nummer). Här är en suddig bild från genrepet iaf
 
Simhopparna
 
Lilla Lucian på flotten med fackelsimmarna och panflöjt av Kent
 
Dans - här lite jazz till Grease låten "you´re the one that I want", de körde även en streetdans
 
Avslutades i år med "Crazy Jumps". Några killar som kör parkour/freerunning som gjorde galna hopp till Pirates-låten. Därefter Grand final, med avtackning av alla som deltagit.
 
Idag ska jag vara med bakom scen och hjälpa till lite.
 
Sitter och funderar på vad jag ska ta mig för tills jag ska iväg. Vill göra allt möjligt samtidigt. Jobba, läsa, städa, julpynta, sortera, rensa, titta play, chilla.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: