Börjes barnbarn

föralltid

Update

Raggningsrepliker - Hämtat från Twitter under #AdamLive

Du måste ha stora fönster hemma, så bra som du ser ut.

Min morot skulle passa bra i ditt trädgårdsland.

Tjena kexet, står du här och smular.

Du är så spexig... fast utan p.

Det luktar fisk e det du som e kåt eller jag som fått napp?

Vet du hur tung en isbjörn är? Tillräckligt tung för att bryta isen mellan oss.

Are you from Tennessee? Cause you're the only ten I see!

Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar vad gör du ikväll?

#AdamLive är förövrigt bästa programmet just nu! Älskar´t.



Under veckan som gått har jag jobbat på SFI, 4 av 5 dagar. Och så blev det en eftermiddag på ett fritids. Dansade i onsdags. Årsmöte i torsdags istället för dans.



En sjuk story som hamnade på facebook. "Räddad – efter två månader i översnöad bil" http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14393961.ab Seriöst? Två månader! Över jul och nyår dessutom. Fy... fan...

Kanske skulle ta och blogga lite med mobilen igen. Avancerat är det ju inte.

Hepp. Sängen nu då. Imorgon måste jag upp och hinna fixa lite dansmoves till mina barndansare. Varit lite slarvig på den fronten. Saknat lite inspiration. Men jag har iaf gjort en stor del idag.

Godnatt då.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Och härifrån är karln med... !?

    2012-02-20 | 15:51:35

Kommentera inlägget här: