Börjes barnbarn

föralltid

Lite chill

Pusslade ihop hyllan igår och började flytta kläderna. Passade på att tvätta lite. Diskade. Läste lite. Pratade med mamma. Det blev en välbehövlig chill dag. När älskling kom hem åkte vi och handlade mat. Blev kyckling, mangoraja och cole slaw. Köpte med en flaska vin också. Sen blev det mys med play och film i biorummet.
 
Idag var det fullfart igen. Först lite förmiddagskalasfika för älsklings pappas fru. Direkt till badhuset och jobba. Å så upp till folkets hus där det vankades genrep med barndansen. Gick riktigt bra. De är så duktiga mina dansare. Snabbt ner till badhuset igen för att jobba lite till.
 
Älskling kom och hämtade. Åkte och handlade. Gjorde egna hamburgare idag som vi åt till x-factor på play. Andreas dök sen upp, så nu sitter nördarna i spel/biorummet och nördar sig =P
 
Jag har kikat lite play och funderar på om jag ska ta något program till eller kanske läsa. Vi har fått låna Andreas Eenfeldts bok Matrevolutionen som jag har börjat med. Ska nog ta några sidor innan jag hoppar i säng. Misstänker att ögonen kommer börja falla ihop efter några få meningar.
 
Imorgon blir det lång dag. Surprise surprise. Men imorgon är det show med barndansen, så det ska bli riktigt kul. Och sen självklart lite badhus och sen egen dans på kvällen. Sen är det ny vecka igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: