Börjes barnbarn

föralltid

Sådär då

Nu är jag typ ikapp med bloggen.
 
Måste få med allt viktigt (och en hel del oviktigt) i bloggen. Min dagbok på nätet. Det har varit flertalet gånger som jag och Simon insett att den är bra att ha när vi ska lista ut datum på något. Uppenbarligen börjar vi bli lite lätt senila, men framförallt... Vart i helvete har alla år tagit vägen??? ELVA freaking jävla år sen han och jag träffades första gången. 2002 på Stranddagarna. Så galet. Och dessutom fyller mina brorsbarn 1 år nu också. ETT. De föddes ju nyss?? Jag därmed också varit anställt i föreningen i 1 år. Den tiden har definitivt sprungit förbi. 
 
Well. Bloggen har stått stilla eftersom jag började jobba igen. Semestern är slut. Två veckor har jag redan hunnit jobba. Började som vanligt med möten. Först en träff med chefen och sen möte med Breddkommittéen. Den här veckan har jag betat av en hel del som skulle göras. Pratat lite med badhuschefen, bollat med utbildningsansvarig och även bokat in ett möte nästa vecka med SISU. Nästa vecka är det även strategimöte med styrelsen och uppstartsträff med ledarna. Fullt upp alltså.
 
Sova-jobba-äta-Bones. Så har schemat sett ut under dagarna som gått. Förutom idag när det var lite kalas för brorsbarnen, som ska få ett eget grattisinlägg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: