Börjes barnbarn

föralltid

No action

Oj vad mycket action det har varit. Not. Igår var jag vikarie för syrran på fm och på em veckohandlade jag och älskling. Dans på kvällen. Idag har jag inte gjort mycket alls. Pratat med mamma i telefon och tittat på play. Dansat mina tre timmar. Lovely. Vi hade mycket teknik på fyspasset, så det var skönt och behövligt. Raggan gjorde vi ett steg som jag ogillade skarpt, men när jag väl provade så gick det bättre än väntat. På streeten filmade dansläraren som jag fick se efteråt, och det ser bättre ut än vad det känns. Fick också höra att bilder från avslutningen är på gång. Yeaaahh!! Som jag väntat!!
 
Balance imorgon? Mjo. Varför ens tveka? Och så lite jobb på det. Sen är frågan hur jag löser lunchen. Kan ju inte äta på jobbet. Får höra om vi kan köpa in en micro och om vi får ha den på kontoret. Tycker inte om att få dagarna sönderhackade. Det blir ju strul om jag ska behöva ta mig hem för att äta och sen tillbaks igen. Ogilla.
 
Men något som jag definitivt gillar är att jag ska till frissan imorgon =D Woohoo! Äntligen. Har verkligen tröttnat på mitt fula hår de senast dagarna. Ska bli så gött att få det fixat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: