Börjes barnbarn

föralltid

Publicerat

Idag publicerade jag föreningens facebook-sida. Nu är jag tillräckligt nöjd med andra ord. Det är flera bilder och jag hade två inlägg på gång. Ett som la dit direkt och ett som jag skrev nyss. Ca 1,5 timme efter publiceringen var sidan uppe i mer än 30 gilla-markeringar. Bra det =)
 
 
Barndans gick fint i vanlig ordning. Iväg direkt till badhuset för simtävling och så egen dans. Love love love. Börjat få lite mer flyt på den här koreografin. Det kändes riktigt bra. Sen var det en ny tjej med och tittade idag som troligtvis skulle börja. Något närmre mig i ålder. Trevligt.
 
Nu ska jag äta. Vrålhungrig! Och kolla på Melodifestivalen del 2 på vhs. Hör på den. VHS. Valde att kolla på Bones med älskling igår, men vill samtidigt inte missa delfinalen. Bidragen som går vidare går man ju inte se i efterhand på play. "Men spela in då?" säger älskling. Eh va? På vhs? Haha, men det funkar ju det med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: