Börjes barnbarn

föralltid

Bästa kvällen på länge

Semestern inleddes med lite grillat tillsammans man Simon och Robin hemma hos oss. Lite jordgubbar på det, som jag åt upp till en film medan grabbarna satt inne i bio/spelrummet och diskuterade whiskey m.m.
 
Semestern fortsatte fin fint med utgång på lördagen med Nettz. Lätt den bästa, galnaste, sjukaste, roligaste, välbehövligaste kvällen på länge <3 Övriga kommentarer är överflödiga.
 
 
 
 
Söndagen innebar ju då självklart att inte mycket blev gjort. Först framåt kvällen så piggnade jag till efter ett underbart dopp i Labbsand.
 
 
Igår satt jag i princip hela dagen med den skriftliga tentamen för simlärarutbildningen. Idag skrev jag klart och skickade in. Måtte skiten bli godkänd nu. På torsdag är det praktiska provet, då vi ska hålla i en lektion, och så ska vi även diskutera våra erfarenheter ifrån praktiken. Ett litet problem insåg jag att jag har. Risken finns att jag kan få stora blödardagen då. Måtte fanskapet vänta tills efteråt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: