Börjes barnbarn

föralltid

PrimeTime

Dansuppvisning i lördags. Temat för den här showen var PrimeTime. Danserna representerade olika tv-program, serier eller filmer.
 
En återblick på Invigningen av Friends Arena (show)
 
 
Packat & klart - Jamaica (ragga)
 
 
112 på liv och död - brandmän på ett nattpass (discon)
  
 
Städare, tv-studion behöver ju städas ibland =) (street fortsättning) 
 
 
Gladiatorerna (street avancerad)
 
 
Film: Burlesque (show)
  
 
 
UNDERBAR DAG!
Till att börja med så fick jag dansa en hel dag, från 12 till 19. Jag fick dessutom träffa flera av mina favoriter. Rebecka var med på första föreställningen och passade småttingarna, så vi hann umgås lite innan föreställningen. Anneli kom och tittade på föreställningen så vi umicks en liten stund mellan mina föreställningar. Älsklingen, mamma, syrran och syrrans kompis + två barn kom och tittade på andra föreställningen. Fick kramas och umgås (och skriva autografer, hahaha) i pausen. Efter föreställningen åkte jag och älskling till Keckle där det vankades grillning och trevligt sällskap. Och jag fick krama på Nettan. Som sagt, underbar dag <3

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Har ju inte sett dig dansa på evigheter! FASEN vad duktig du blivit! Imponerande!!! :) Krammmm

    Svar: Åh tack =) kram
    Börjes barnbarn

    2013-05-14 | 10:22:45
    Bloggadress: http://svasa.blogg.se

Kommentera inlägget här: