Börjes barnbarn

föralltid

Halloween 2013

Jävligt kul helg. I fredags hos Sofie, som tidigare nämnt. Superkul med bara massa nya ansikten. Små ynlingar som jag söp under bordet med ölspel =P Haha. De trodde väl att denna tant skulle vara en lätt match. Men icke! Idag fick jag höra att jag hade fått fina vitsord och att de erkände sig slagna.
 
Sov väl kanske tre timmar. Lunch på "döda fisken" och sen iväg och jobba. Hem och på med kostymen igen för Halloween fest nummer 2. Denna gång hos en gammal klasskompis med vanliga gänget + några nya ansikten. Det blev en chill kväll för min del. Hade knappt kommit igång innan älskling, utklädd till tant, började må sådär, och vi fick be ge oss hem. Well well. Jag behöver ju inte vara "last woman standing" varje kväll =P Dessutom var det skönt med liiite fler timmars sömn eftersom jag skulle jobba idag också.
 
Det var iaf lugnt på jobbet eftersom jag inte hade någon egen grupp. De har höstlov, så det var bara smågrupperna i gång. Sen iväg upp till dansen, som det är slut på lov med. Skönt att dansa igen! Bara 4-5 lektioner kvar nu på den här terminen. Helt galet!!
 
Men nu ska jag ta och ligga här i soffan och vara lite bakis i efterskott med god kyckling, nötter, choklad och några program på diverse play-sidor.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: