Börjes barnbarn

föralltid

Före tuppen

Imorgon ska jag upp före tuppen eftersom jag har bokat Bodybalance. Det ska bli skönt, men segt att gå upp. Sen ska jag hem och ladda upp inför medarbetar/utvecklingssamtal med chefen. Kikade på frågorna nyss. Det var den "lilla" listan med frågor. Jisses. Han ville tydligen träffa hela dagen... Skämt å sido. Det var verkligen utvecklande och djupgående frågor så jag måste nog sätta mig en stund imorgon och klura lite på svaren. För några kände jag att jag inte riktigt kunde svara på rakt av.

Sen ska jag träna tävlingsgruppen, och då ska vi tränare baske mig vara med i vattnet. Hör på den! Tjejerna har tjatat länge nu. Nästan lika länge har vi själva tänkt att vi ska vara med så att vi kan visa diverse övningar. Framförallt vändningar står på schemat inför helgens tävling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: