Börjes barnbarn

föralltid

Dags nu...

....att slänga ihop ett inlägg.
 
Dagarna bara susar förbi. Vanliga dagar har det varit. Jobb från torsdag till måndag. Ledig tisdag och onsdag. Tränar mina simgrupper. Den ena har bara fortsatt växa med +1 typ varje pass, och i alla grupper har det varit riktigt bra pass. Har hoppat in som reserv med de allra minsta barnen. Evigheter sen jag hade så små, så det var riktigt kul. Har även fortsatt simma lite själv. Beställt en ny baddräkt har jag gjort också =) Dansar fyra gånger i veckan, och det går kanoners i alla stilar. Bra känsla rakt igenom. Promenerat en del till och från jobbet i den härliga hösten.
 
Imorgon blir det jobb igen, och då ska återigen jag vara reserv. Men denna gång till yngsta tävlingsgruppen med pojkar, och samtidigt ha näst bästa tävlingsgruppen. Ska bli intressant. Länge sen jag hade en sån grupp, så det ska bli kul att skriva ett lite tuffare pass.
 
BADDRÄKT HERCULEAN SPEEDO
Nya baddräkten från simbutiken.se. Supersnabb leverans. + i kanten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: