Börjes barnbarn

föralltid

Älska mig!

Med Alex Schulman på svtplay. Om bekräftelsebehov och jakten på likes. Vi tillhör en generation som har absolut ingenting att säga, men ändå vill synas överallt, och är som barn som skriver efter uppmärksamhet.
 
Jävligt bra.
 
 
Kom i säng sent igår också, och kom därför upp sent, men lagom till bussen som tog mig in till stan. Lunchdejt med Anneli <3 Tiden bara flög förbi när vi pratade om allt möjligt. Älskling hämtade mig och vi köpte mat på Ica Maxi. Kollade ett avsnitt Criminal Minds. Älskling hängde sen med Petter, och jag landade i soffan med lite spel innan jag gick iväg till dansen. Första streetpasset. Ganska lätta steg egentligen, men det satte sig inte riktigt för någon av oss. Dansfröken blev lite konfunderad, men jag sa att sista lektionen på första veckan brukar bli så. Promenerade hem och landade i soffan med Schulman på play.
 

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Den där föreställningen med Schulman fick mig att ändra uppfattning om honom... A full one eighty och det är bra gjort!!

    2014-01-17 | 00:46:12

Kommentera inlägget här: