Börjes barnbarn

föralltid

Jobbet

 
Helgen efter dansshowen var det även dags för terminsavslutning på jobbet (31/5-1/6). Och som vanligt så ställer jag mig frågan... Vad fan hände med den här terminen? Det går så sjukt fort. Jag köpte iallafall upp affärens lager av Trimuf-Kalas glass =P Tyvärr sjunger ju frysen på sista versen så barnen fick iprincip drick milkshake istället för att äta glass, men det verkade allt glada ändå.
 
 
På måndagen efter hade jag möte med ledarna till Sommar Simskolan. Ett härlig gäng som satt och bollade idéer på lektionsupplägg. Jag har beställt simmärken och redan fått ena paketet. Förbundets. Såklart. Måtte det andra komma på måndag. Ska de andra förlaget krångla som sist så blir jag t o k i g ! Tisdagen innebar möte igen. Ett avslutningsmöte för idrottsfritids.
 
Den här veckan var det möte med SK samt avslutningsmiddag med styrelse och kommittér. Blev bjudna på mat på Gastro. Har hört dåliga omdömen, men det var riktigt god mat. En trevlig kväll bortsett från att jag fick en öldusch av servitören. Får vara glad över att det inte var rödvin, men känns sådär att sitta och stinka öl om både kläder och hår.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: