Börjes barnbarn

föralltid

Massa bus

Igår var jag också lite seg under dagen. Måste försöka komma i säng tidigare på kvällarna. Men men.. Iväg till jobbet. Svarade på lite mail och hade sen tävlingsgruppen. Körde bara massa fjärilsteknik och alla imponerad stort. Fjäril tycker jag är svårt att lära ut även efter alla dessa år som tränare. Bussen upp till dansen. Disco på schemat. Fick några nya steg och sen avslutade vi med en "ösa järnet" på slutet. Jobbigt! Men det gick suveränt bra och det skönt att bli sådär härligt slutkörd.
 
Idag är jag ledig från jobb. Mamma hade smsat under gårdagen att hon skulle passa Theo idag och imorgon. Så jag åkte dit strax efter 12. Plutten låg och sov, men vaknade ganska snart. Då blev det lunch för oss allihop och sen massa lek, bus och läsa böcker. Så mysigt. Älskling kom och hämtade mig sen när han hade slutat jobba. Åkte till Ica Maxi för att handla lite. Kirrade mat. Fastnade i soffan en stund innan jag bytte om för dansen. Precis när jag skulle gå, kom svärmor på besök med ett sent grattis. Blommor och pengar. Fick springa bort till raggan sen. Nya steg även där och snart är vi klara med första dansen. Ska göra en till raggadans. Pratade med syrran en stund som vanligt innan jag gick hemåt. Landade i soffan och kollade ikapp Top Model Sverige.
 
Dags för sängen. Imorgon ska jag bort till mamma och pappa igen för att busa lite till med Theo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: