Börjes barnbarn

föralltid

Juli

I början på juli var det avslutning på sommarsimskolan och jag fortsatte letandet efter lägenhet.
 
4/7 skrev jag på kontrakt för min nya lya och det praktiska arbetet med att flytta började på riktigt. Packa, packa, gråta, skratta, packa, packa, fundera, gråta, packa.... repeat.
 
Vi klämmde även in ett besök på akuten med Simon för att kolla hans andning. Astma tydligen.
 
10/7 var jag på en toppenkul jazzworkshop i Örebro.
 
12/7 åkte jag till IKEA med mor, far och syrran.
 
22/7 lite fest med Nettz, Jani, Bergfalk hos Petri.
 
27/7 flyttade jag in i min nya lya och började leka inredningsproffs.
 
29/7 lite skönt häng hos brorsbarnen i Lämås. Och getterna - Kira och Sally.
 
30/7 häng och utgång med bästis Nettz.
 
Juli innebär också namnsdag x 2 för mig själv. Grattis grattis.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: