Börjes barnbarn

föralltid

Juni

I början på juni var det avslutning med KPS (eget inlägg) och det var dags för sommarsimskolan. Starten på det blev den mest kaotiska nånsin. Kalabalik. Mycket tankar framåt och tillbaka. Blir inga detaljer om det här i bloggen. Det ligger bakom mig nu. Jag tog mig igenom jobbet och tog emot ledigheten med öppna armar.
 
13:e var jag på dansprov för KAU. En rolig erfarenhet. Jag kom inte in på pedagoglinjen, men dans60 var jag välkommen till. Då återstod det "bara" att klura ut vad jag själv ville med hösten.
 
I mitten på juni gjorde det ont. Så ont. Följt av känslomässig bergodalbana. Jag började gå på visningar på lägenheter. Tog emot kusin-rörmokaren i huset och kort därefter LBC som fick kirra vårt stopp i avloppet.
 
Hoffmaestro 12/6
 
Fest och spel med Sofie &co 18/6
 
 
Midsommar firades först med lunch hemma hos mamma och pappa
 
 
Midsommar avslutades med skönt häng och kubb hos Keckle
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: