Börjes barnbarn

föralltid

KDC show

Älskar det här <3
 
Foto: Jan Oscarsson @ Real Life Photo
 
 
 
 
 
Andra gången som troll för i år, och tredje gången med moss-västen =P
 
 
Den här terminen hade jag två jazzgrupper. Kul! Jag utmanade mig själv i skapande processen genom att göra en hel del kanon effekter. Lite inslag av impro och framförallt så skapade jag under resans gång. Hade inte allt klart utan gamblade lite med min vilja att ligga "steget före". Under terminen har jag även gått hiphop utbildningen. Också kul! Det var väldigt utvecklande för mig själv som dansare.
 
Nästa termin tar Mikaela uppehåll =/ Hon kommer bli saknad. Läskigt, men kul, är att jag ska ta över. Så det blir att undervisa i modernt! Spännande. Galet. Idéerna har börjat trilla in. Nu gäller det att gå ut idéerna i verkligheten också. Ujuj. Dags att sätta fart. Några fler barnkurser kommer det även bli. Lever drömmen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: