Börjes barnbarn

föralltid

Juni

Jag kände mig väldigt social och i farten större delen av juni.
 
* Bästishäng x4 (bada, uteservering, utgång, soffan)
* Afterwork på Gastro
* Mototsportsveckan
* Skolavslutning
* Karlskogafesten
* Blinddejt
* Pappa 60 år
* Midsommarlunch med familjen
* Midommarfest med vännerna
* Båt-häng vid Lungsunds camping
* Roadtrip med Sofie
 
Jag hann även med dubbelt besök på vårdcentralen eftersom mitt öra slog lock efter sommarens första dopp. Vaxpropp. Behandlade skiten ur öronen och fick båda dyngrensade vid besök nr två. Sen hörde jag exemplariskt igen.
 
Fick det glada beskedet att Anneli skulle gifta sig med sin Kalle <3
 
En bildbomb får det bli:
 
 
 
 
Det var väl nån gång efter midsommar som behövde shot down and reboot.
 
Sådär då. Då är jag ikapp. Tänkte skriva att "det tog bara..." Sen började jag räkna. Och det var visst inte så bara...
 
6,5 timme. Tydligen. Känns inte som det dock. För del är ju ändå kul att blicka tillbaka. Men nu är det sannerligen dags att sova lite.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: