Börjes barnbarn

föralltid

April

Åkte på Danssportförbundets årsmöte och lyssnade på när självaste Tony Irving stod och pratade. Det var mycket bra saker och tankarna som redan var i spinn fick ytterligare fart. Hade innan det mötet blivit tillfrågad om att sitta i förbundets valberedning(!) Stort. Jag tackade dock nej. Valberedning är inte min grej. Inte nu. Givande möte iaf. Häftigt att få vara med på ett så stort årsmöte. Det var inspirerande, tankeväckande och bekräftande. Härligt och behövligt med tanke på de förändringsvindar som redan tagit fart i mig. I föreningen styrdes upp lite lek på Boda Borg med dansarna. Tacksam för hjälpen där.
 
Påsken innebar festmat med familjen och dessa två <3
 
 
 
På lilla skolan trivs jag finfint. Underbar barn och kollegor. Det är gött att sitta och se hur den egna idén med "Lekburken" ger utdelning i barngruppen. Barnen började leka med nya kompisar och nya lekar. Kul <3 En liten skara kollegor tog oss iväg på en räkmacka AW på Villa Ekeliden. Gott.
 
 
 
Jag behövde en paus efter intensiv start på 2019. Passande nog så var LONDON med Nettz inbokad här i april. Underbart!
 
 
 
 
 
Selfies
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: