Börjes barnbarn

föralltid

December

 
Dansshow! Den här terminen fick jag var "boss" under de sista veckorna på dansskolan, vilket typ innebar att städa, men även finnas till om det skulle behövas. Veckan innan show fick jag stå och sälja biljetter under två kvällar. Jag fick styra upp prepp innan dvs hämta nycklar, reka genom Dansens hus alla vrår, krypin, knappar, spakar, dörrar, lås och lampor, samt ta emot ljuskillen. Även under genrepet var det jag som fick hålla i spakarna, eller mickarna, rättare sagt. Sen var det show. Ovant att bara stå vid sidan och samtidigt helt galet att jag står där nu. Anställd som danslärare <3
 
Innan showen hann jag med en dejt med min alldeles egna privata frisör, Simon. Han tonade håret på mig och så kollade vi vidare på "Blacklist".
 
Efter showen påbörjas lite ledighet vilket innebar att vila, måla, lyssna ljudbok samt mysa och äta/dricka gott med Patrick. Vi påbörjade även "Dr Who". 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: