Börjes barnbarn

föralltid

Februari

Grattis till mig. 33 år. Det här året blev det Joans med gänget <3
 
 
Jag och min kock försökte oss på egengjord bearnaisesås. Laga mat är inte en favorit syssla direkt, men tillsammans med honom <3 Men ibland får även jag feeling, och gjorde flygande jacob. 
 
 
I övrigt så gick jag som lärling som tävlingsledare på tävling i Tidaholm. Kul. Tanken var att köra själv senare under våren med lite stöttning. (Hur det gick med det återkommer vi till i mars...) Och dagen efter tävling är det massage som gäller på min coachade lektion. Det är numera en regel =)
 
 
Februari gick lite i bilarnas tecken. Jag pluggade en del hel körteori. Gav mig fasiken på att få de där gröna. Och en morgon vaknade jag och Patrick av några smällar....
 
 
Det var en gång en bmw. Herregud. Så sjukt. Att vakna av höga smällar och sen se hela bilen i en enda stor eldboll. Skakig var bara förnamnet. Då ringer man pappa och mamma <3
 
Avslutar inlägget med en fin bild som jag fick på födelsedagen <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: