Börjes barnbarn

föralltid

Juli

I början på juli blev vi sambos. På en helg packade, baxade in allt i bil och släp, mosade in allt i min lilla lägenhet och så var det klart. Eller ja.. Sen skulle allt pusslas in i förråd, möbler och prylar skulle hitta rätt plats och sen lite slut piff. Juli i korthet: Mat, mys, bad, fix, chill. 
 
 
 
 
Käkade gott på Red Brick med älskling <3
 
Kalas för brorsbarnen
 
 
Dammade av PS2
 
När jag såg den pyttelilla pälsbollen i soffan sa jag direkt att det där är min katt. Då var det inte aktuellt eftersom jag i princip alltid åkte hem till älskling varje helg. Sen blev vi sambos och då kunde vi också bli husse och matte <3 Så juli innebar också att förbereda för att ta emot den lille kattungen. Vi monterade upp en så kallad "katt motorväg" över hela väggen i vardagsrummet. I augusti skulle hon ha åldern inne för att flytta hem till oss <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: